تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر سرنوشت اوسمار در دستان مورایس| لیگ را بدهد شانس ماندن ندارد تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا | در یک‌قدمی فینال قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد چه مبارک خبری بود ... اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود
سرخط خبرها

حسینی به دنبال کلین شیت پانزدهم| آرامش درقفس توری استقلال

  • کد خبر: ۱۰۲۳۵۷
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
حسینی به دنبال کلین شیت پانزدهم| آرامش درقفس توری استقلال
سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال تا کنون چهارده بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌اش در فصل جاری شده است. او اگر مقابل پرسپولیس هم کلین شیت کند، به رکورد ۱۵ بازی گل نخوردن می‌رسد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چهارده بار بار در مقابل مهاجمان حریف ایستادگی کرده تا آماری حیرت‌انگیز از یک فصل حضور در استقلال را به‌نام خود ثبت کند. سید حسین حسینی که فصل پیش تا آستانه جدایی از استقلال نیز پیش رفته بود، حالا روی ابر‌ها سیر می‌کند و تبدیل به بهترین دروازه‌بان لیگ شده است. چه کسی فکرش را می‌کرد که حسینی بعد از یکی، دو فصل پرفراز و نشیب و تحمل حواشی متعدد بار دیگر به مرد اول تیمش در قفس توری تبدیل شود. شاید فقط خودش باور داشت که دوباره جایگاه ثابتش را در دروازه استقلال پس خواهد گرفت و مرد اول آبی‌ها خواهد شد.

بعد از جدایی رشید مظاهری البته عرصه برای شماره یک استقلال بیش از هر زمان دیگری باز شد تا او با آرامش خاطر دستکش در دست کند و در چهارچوب دروازه تیمش قرار بگیرد. حسینی از این فرصت نهایت بهره را برد و بدل به دروازه‌بانی شد که هواداران استقلال انتظارش را داشتند.
نقش مدافعان نیز در شکل‌گیری این آمار هرگز قابل چشم‌پوشی نیست، اما باید باور داشت که حسینی در به وجود آمدن این تحول نقشی اساسی ایفا کرده است.
او حالا در آستانه ثبت پانزدهمین کلین شیت فصل قرار دارد و اگر موفق شود ۹۰ دقیقه دیگر مقابل مهاجمان گریزپای پرسپولیس مقاومت کند، آمار خودش را در لیگ بیست و یکم ارتقا خواهد داد.
هرچند که نباید از هدف بزرگ حسینی نیز غافل بود. او می‌خواهد در این فصل از ۲۰ کلین شیت نیز بگذرد و در هدفگذاری‌های شخصی خود به‌دنبال ادامه این روند تا پایان فصل است. با توجه به اینکه استقلال هفت بازی دیگر بعد از دربی باید در لیگ به میدان برود، حسینی می‌تواند اولین دروازه‌بانی باشد که ۲۰ بار در لیگ کلین شیت کرده است. آماری که شاید درنهایت موجب شود او همراه تیم ملی به جام جهانی فوتبال هم برود وسرمربی تیم ملی از این دروازه‌بان نیز در دایره مردان جهانی خود بهره ببرد. بی‌تردید گل نخوردن در دربی حسینی را به سمت یک آمار دست‌نیافتنی در فوتبال ایران پرتاب خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->